4 Eylül 2015 Cuma

Gelinlerin Tatlı Telaşı Ziyaretim

Gereksiz gelenek göreneklerimizin sosyal medyanın beyinsizce kullanımı ile birlikte aldığı boyut ürkütücü bir hal aldı. Bütün gelinler kendini süper star sanmakta, iki-üç saatlik bir şatafat için on yıllık kredi çekmekte (ve bu kredinin tamamını kocasına ödetmekte) hiçbir beis görmeyip hangimizin oturma odası daha iyi diye kanepe dövüştürmekte. Bununla birlikte de YENİ GELİN EVLERİ, GELİNLERİN TATLI TELAŞI vs. gibi oldukça ilginç Facebook grupları da türedi haliyle.

Ben de bir günlüğüne Seda Nalçakar olarak bu sayfalardan birine misafir oldum. Hem eski üniversite ziyaretlerini yad etmiş oldum, hem sosyolojik çıkarımlar yaptım. Şaka şaka çıkarım mıkarım yapmadım.












14 yorum:

  1. Hay çok yaşayın! Aynı fikirdeyim bu gruplara karşı ve uzun zamandır böyle gülememiştim :D

    YanıtlaSil
  2. Çok güldüm. Harikasınız :) :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bir de ben 5 yil boyle gelinlerle ugrastim fotograci olarak... Kaynanasiyla buzdolabi yuzunden kavga edip gecenin 2'sinde arayan mi dersiniz... Indirim almak icin yavsaklikta sinir tanimayan birbirinin dengi ciftler mi dersiniz...

    Turkiye'de dugun dernek evlilik normalde olmasi gerektigi gibi sevgiyi paylasmak falan degil - baya baya yan komsunun kiziyla sidik yarisina girmek uzere yapiliyor. 150 tane cift cektiysem bunlardan sadece 5-6 tanesi gercekten asik olup `sen ben gibi normal insan` kivaminda bir dugun yapip hayat kurdular. Geri kalani `Ay biliyooooomuggsun... Benim fotografciiggm Amerikalardan geldiiiggg... Dugun mekanina da 50.000 bayildik - bi de bi de eski araba kiraliycaaazzzzz...`

    Kafam girsin alayina.

    YanıtlaSil
  6. Ya gerçekten tebrik ediyorum inanılmaz bir trollük örneği :D canı gönülden kutluyorum :D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  7. Ya saatlerdir gram moralim yoktu şu cevapları okurken kahkaha attım resmen baya bi güzel olmuş :D trollük candır can :D

    YanıtlaSil
  8. Son zamanlarda gördüğüm en güzel trolleme, harika !

    YanıtlaSil
  9. Son zamanlarda gördüğüm en güzel trolleme, harika !

    YanıtlaSil
  10. Gercekten tebrik ederim cok basarili troller.

    YanıtlaSil
  11. Harika efsane olmuşş :D

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil