30 Ocak 2014 Perşembe

Bedelli Askerlik

Dört sene üniversite okuduk, ders belledik
Tamam, ara sıra manitanın götünü de elledik
İş güç bulmuşken düzen bozmak istemedik
Ne olur çıksın bedelli askerlik

Yaş oldu 26, oh fuck!
Bu saatten sonra sayamam şafak
İstemiyorum elimde makineli tüfek
İstiyorum çıksın bedelli askerlik

Terör bitti, süreç falan;
Benim yapacağım askerlik olur yalan
Bana tüm hayallerden geriye kalan
Bir tek sensin bedelli askerlik

Komünisti, hacısı, Kürt'ü, Alevi'si
Ve hatta bazı bazı milliyetçisi
El ele verdi, yapıyor sinerji
İstiyor seni bedelli askerlik

Dört kez sınava girip Açık Öğretim kazanan
Fularlı mularlı zengin kodaman
LGBT bireyler falan
Hayal ediyor bedelli askerlik

Aşık Serdar kalsın sivil,
Hayat bayram olsun, Polatlı il
Etmeyin bizleri beş ay sefil
Çıkarın artık bedelli askerlik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder