12 Kasım 2013 Salı

Vine Fenomeni

Başımıza icat çıkardın yeni
Altı saniyelik zibidi seni
Korkutup korkutup çekiyorsun anneni
Izdırabını sikem Vine fenomeni

Ağzını burnunu yamultuyorsun
Ortaokulluları cocutuyorsun
Yerden 150 santim tutuyorsun
Atletini sikem Vine fenomeni

Çözüyordun dergiden ideal ilişki testi
Sorarım sana vine nerden esti?
Sana diyorum koca burunlu travesti!
Burun deliğini sikem Vine fenomeni

Biblonun üstüne ketçap sıktın
Sıfatına bakmadan peruk taktın
Evet sana diyorum yarraam ne baktın?
Günlüğünü sikem Vine fenomeni

İğrenç espri + yavşak kahkaha
Sonra da dersin HIIIMINAAA
Çok komikmiş kardeş HA HA
Bıyığını sikem Vine fenomeni

Aşık Serdar'ım, sikerim böyle işi
Seni gördükçe sızlıyor insanın içi
Komik olacağım diye dağıttın kıçı
Mizahını sikem Vine fenomeni



3 yorum:

  1. jkhasjkdagsdhjkfagsjhdsdklhgldkh

    YanıtlaSil
  2. Sigarayı bırakmakta zorlananlara küçük bir tavsiye 10 senedir içiyordum bir elektronik sigara aldım ve 2 senedir çok şükür içmiyorum. joyetech ecab marka ürün aldım. www.yapaysigara.com adresinden. tavsiyedir dikkate alınız.

    YanıtlaSil
  3. ğpskfğpkaspğkfpğkspağ

    YanıtlaSil