20 Temmuz 2012 Cuma

Bişey Diyoz


Merhaba sevgili (biliyorum sevgilim değilsin);

Ben hiç sensiz kalmadım sevgili. İçimde yaşattığım bir sen var. Ve inan bana sevgili seni senden çok yaşadım ben bunca sene. Kalbimin en derinlerinde yeşerttiğimdin sen. Sen başka bedenlerde, başka tenlerde hayat bulurken (çok afedersin) çatır çutur pompa yaparken ben seni düşünüyordum.

Sevgili (Tamam biliyoruz sevgilim değilsin.),

İki dakka bi dinle sevgili. O eli bi indir önce bak. Efendi gibi dinle. Bişey diyoz burda heralde.

Kanayan ellerim mi, yoksa seni düşünmekten yorgun düşen beynim mi? Eğer hala kan pompalayan bir kalbim varsa sevgili, bu içinde sen olduğun içindir. Ve sevgili, artık bu kan fazla geliyor sensiz bedenime. Seni istiyor bütün damarlarım. Sana olan aşkım nur yengi.

Hatırlar mısın sevgili? Hatırlamazsın tabi ki. Ben senin için hiç var olmadım ki. Ne tuhaf sevgili, varlığımın sebebi olan varlığın varlığımdan haberdar olmaması. Ve tüm varlıklar içinde var olması gerek tek varlığın seni hiç görmemesi. Varlığım Türk varlığına armağan olsun sevgili.

Sevgili (tamam kardeşim anladık, sevgilim değilsin. Ben öyle diyorum amk sana ne. İki dakka konuşturmadın ya. Ne mal kadınmışın arkadaş. Bİ SUS LAN Bİ SUS!) sigaradan çektiğim her nefesi sana adadım. Tabi öyle olunca sigarayı günde üç pakete çıkardım, bu da bütçeme olumsuz yansıyınca çaresiz UZUN SAMSUN'a geçtim. Sayende dişlerim sapsarı, ağzım leş gibi kokuyor sevgili.

Sensizdi yine bu sabah, baktım pencereden dışarı...
İnsanlar.. Ah şu küçük insanlar... Aha, bi tane karı..
Ev sanki bir hiçlik denizi sevgili.. Sen de o hiçliğin adası..
Neyse sevgili ya valla allah belanı versin ne diyim.

                                                                                             Eskişehir, 20.07.2012                    
                                               
                                                                                       KAHTALI MIÇE - ZALIMEY


2 yorum: