13 Haziran 2012 Çarşamba

Yuro 2012 Grup Analizleri: C GRUBU

A Grubu analizinde de belirttiğim gibi C Grubu bir turnuvanın en kaknem, en sevimsiz grubudur. Hiçbir işe yaramaz, selam sabah vermez, pislik, terbiyesiz, örfü ananeyi hiçe sayan, kısacası İT bir gruptur. Bana kalsa bırak analiz etmeyi, adını anmazdım, ancak yazı işleri müdürüm çok ısrar edince ben de analiz etmeye karar verdim.

C Grubunda birbirinden ahlaksız dört takım bulunuyor. Bu takımlar şunlar:

İSPANYA
Az önce yemek yemiş...
Senelerce Katalan'a, Bask'a ve bilimum azınlığa zulmedip şimdi onların sayesinde milli takım bazında ortalığın mına koyan İspanya, turnuva sonrası yaptığı kutlamalarda stoperi Pique'nin sevgilisi Shakira'nın götünü izlemek suretiyle goygoyculuğun dibine vuruyor. Böyle bir eylemin hiçbir kültürde yeri olmadığını düşünüyorum. Ve  bütün İspanya halklarını göreve çağırıyorum. Takımın önemli isimleri: Kaçırdığı gollerle tüm internet aleminde taşak konusu olan Fernando Torres, ülkemizde pek çok imitasyonu bulunan Andres Iniesta, Messi'ye bok atanların bir numaralı sığınağı usta oyuncu Xavi ve tecrübeli eldiven Iker Casillas. Casillas'a ayrı bir parantez açmak istiyorum: ( <--- işte açtım. Şimdi de izninizle kapatıyorum. Çok yazmasın ----> )

İspanya bu turnuvanın favorisi. Tartışmasız. Bak tartışmayalım diyorum arkadaşım. İndirir misin o eli?

İTALYA
İtalya, bizde ters giden veya yanlış yapılan bir şeyler olduğunda direkt "Abi İtalya'da da aynı bizdeki gibiymiş ya, aynı bizde olduğu gibi yapıyorlarmış yeaaa." demek suretiyle ülke vicdanımızı bir nebze rahatlatmamızı sağlayan bir ülkedir. Sağolsunlar bizden çok şike yapıyorlar. Bak bu sene yine yapmışlar. Hatta Sadri Şener şu sıralar Serie A Şampiyonluk Kupası'nın peşinde. Futbolcuların evleri aranıyor filan. Peki bu sorunlar İtalya'yı nasıl etkiler? 2006'da bu herifler şike mike gazıyla Dünya Kupası'nı aldılar ya len. Vay anasını.


İtalya, Del Piero, Totti, Ambrosini, Gattuso, Inzaghi, Cannavaro, Nesta, Materazzi, Panucci vs isimleri bu sene kadroya almayarak Öğretmenevi görüntüsünden sıyrılmayı amaçladı. Bunda da başarılı oldu. Eskilerden geriye bir tek kaleci Buffon kaldı. Buffon için izninizle köşeli parantez açmak istiyorum: [ Ama bunu kapatmayacağım. Çünkü ALT tuşuna basmaya çok üşendim. Halbuki SHIFT öyle mi? Hemen elimizin altında. 




Yollarda bulurum seni...




HIRVATİSTAN
Yugoslavya dağıldıktan sonra en başarılı olan takım Hırvatistan oldu. Euro 96'dan bu yana katıldıkları her turnuvada adlarından söz ettirdiler. Euro 2008'de Semih 120+'da onları biraz rencide etti; ama intikamlarını bu seneki baraj maçlarında çok güzel aldılar diye düşünüyorum. Hırvatistan, genç ve dinamik kadrosuyla helelelhölhölöhlö. Hırvatistan deyince akla teknik direktörleri Haluk Levent geliyor. Adam hapis yatmak ve aktivistlik dışındaki vakitlerde milli takım antrenörlüğü yapıyor. Gerçekten tebrik ediyorum. Hırvatistan gruptan çıkmazsa sevinirim. Teşekkürler.

İRLANDA
Bu, İrlanda'nın ilk Avrupa Şampiyonası. AYYY ÇOK TATLIIII, İNŞ GRUPTAN ÇIKARLAAR diyenler için söylüyorum; biz Euro96'da çıkabildik mi? Lütfen o kara günleri hatırlayın. Saffet Sancaklı ile gol aradığımız, Rüştü'nün maça şapkayla çıktığı ve bütün oyuncularımızın burun bantlarıyla sahaya çıktığı zor günlerdi. O yüzden, İrlanda yavşakları umarım gruptan 0 puanla elenirler ve takımın başına Yılmaz Vural'ı getirirler. Onlar da bu yollardan geçecekler. Yok öyle yağma. Basamakları adam gibi tek tek çıkacaklar. Bu arada bu İngilizler de işine gelince BİRLEŞİK KRALLIK, işine gelmeyince yok İngiltere yok İskoçya, Galler bilmem ne? İki dakika delikanlı olun.  Neyse..

Ne oldu sayın yazı işleri müdürü? Yaptım analiz ama yine sinirlendim. Hayret bir şey, tamam kapat ya tamam...

1 yorum: