12 Haziran 2012 Salı

Yuro 2012 Grup Analizleri: B GRUBU

A Grubu analizi çok ses getirdi. Telefon ve faks yağmuruna tutulduk. Bu devirde hala faks kullanan vatandaşlarımız var. Kendilerini Klip99 dönemi Ece Erken egemenliğinden ötürü affediyorum. O psikolojiden çıkabilmek kolay değil. "Selam Ece Abla Seni Çoooooooook Seviyorum Doğuş'tan Gamsız'ı İstiyorum."

Her neyse, B Grubu'nda da çok ilginçtir ama yine dört takım var. Üstelik bu gruba bir de ölüm grubu diyorlar. Allah gecinden versin lan. Öyle isim mi olur? Ben B Grubu'na Bebeğim Grubu demeyi uygun gördüm. Bakın ne kadar da güzel geliyor insanın kulağına. Halbuki ölüm öyle mi?

Her neyse, giriş için bu kadar saçmaladık. Bence yeter. Şimdi sıra geldi takımları tanımaya:

ALMANYA
Dayının tekinin bir lafı vardı, şimdi kim olduğunu araştırmaya üşendim. Diyor ki, "Futbol 11 kişilik iki takımın oynadığı ve sonunda Almanya'nın kazandığı bir oyundur." Almanya tam bir turnuva takımıdır. Disiplinlidir. Mücadelecidir. Son dakikaya kadar baskı kurar.
E peki bu amk Almanya'sından BOYS ANILAR, İSMAİL YK, CANKAN nasıl çıkıyor? Hani nerde senin disiplinin? Nerde senin sistemin? Bunlar nasıl kaçtı gözünden? Ayrıca her yaz ülkemize gelip, bilhassa bizim dükkandan çakma kot alan tüm gurbetçi kardeşlerimize soruyorum: Neden? Yani Allah razı olsun, cebimiz para görüyor ama niye yani?

Neyse efendim biraz fazla futbol dışına çıktık galiba. Almanya grubun favorisi. Çünkü Alman olmak her baba yiğidin harcı değildir.

HOLLANDA
Bütün futbol bloggerları Hollanda'nın az da olsa ekmeğini yemiştir. Dolayısıyla ve de izninizle ben de yemek istiyorum. "Hoff, abi Kruyff yaa.. Hmmm abi Van Basten.. Nasıl unutulur.. Efsane ya... Rijkaard.. Total futbol abi... 4-4-3... Modern futbol..." Sanırım yeterince yedim.1988 doğumluyum ama her nasılsa 1986'da top oynayan adamı hatırlıyorum. Ne acayip değil mi?

Neyse efendim, Hollanda gerçekten çok şirin bir ülke. Ya da orada yediğim keklerle bir ilgisi olabilir. Bilmiyorum. Ama yine de ibneliğin lüzumu yok diye düşünüyorum. Eşcinsellerin nişanlanması bence çok saçma. O yüzden Hollanda bence grubun Blendax Güzeli. Jüri Özel Ödülü sahibi. En iyi çıkış yapan erkek sanatçısı.

PORTEKİZ 
B Grubu'nun en güzel takımı bence Portekiz. Sanki Portekiz değil, Sincan Belediyespor. Adamların tiplere bakın bi gözünüzü seveyim ya. Metalik Lila rengi gömleği giydir, düğüne sal. Yarım saat sonra olay çıkarmaz ise namussuzum. Ülke, milli takıma alınan kiloluk jölelerden dolayı batma noktasına geldi. Bence bu olaya uluslararası kuruluşlar el koymalı.

Bence grubun iki numaralı favorisi Portekiz.

DANİMARKA




Ey yeşil gözlü, sarı saçlı dilber. Eğer bu yazıyı okuyorsan, gel de gelirim. Öl de ölürüm. Uğruna Danimarkalı olurum. Ne olursun bul beni...

Yani şimdi alttaki bacımız da kadın taraftar, sen de kadın taraftarsın. Bence kadın taraftarlık seninki gibi olmalı.

Eğer bu dünyada adalet varsa turnuva şampiyonu Danimarka olur.

1 yorum: