27 Haziran 2012 Çarşamba

Göğsü Kabarık Yazı

Euro 2012 oynandı, bitiyor. Guus Hiddink ve Oğuz Çetin'in katkılarıyla yer alamadığımız turnuvadaki tek tesellimiz Cüneyt Çakır oldu. Ben şahsen yönettiği her maçtan sonra arabayla konvoya çıktım. Semih'in 120+5'de Hırvatistan'a attığı golde tüm metanetimi koruyan bendeniz Cüneyt Çakır'ın yönettiği her maçtan sonra havaya roketatar ile ateş açtım.
"Evde yedim de geldim..." Cüneyt Çakır

Peki neden bu kadar çok sevindim? Tuttuğum takım olan Eskişehirspor'un her galibiyetini Aykut Kocaman metanetiyle kendi içimde sevinerek kutlayan bir insanı neydi bu kadar çok sevindiren? Hemen açıklayayım. Çünkü futbol hakem oyunudur. Sahada 22 piyon, bir şah, iki vezir vardır. Hatta şu ilave yardımcı hakem olayından sonra iki tane de AT vardır diyebiliriz. Sen istersen Maradona ol, kaderin hakemin iki dudağı arasındadır. Dolayısıyla Türkiye isterse Dünya Kupası'nı alsın, Cüneyt Reis'in başarıyla yönettiği bir maçtan daha mutlu olmam.

Futbolcular da Cüneyt Çakır'dan çok memnunlar. Nereden mi biliyorum? Dostlarım, bugüne kadar oynanan maçlardan sadece iki tanesi golsüz berabere bitti ve akabinde penaltılara kadar uzadı. Bu iki maç İTALYA - İNGİLTERE ve PORTEKİZ - İSPANYA maçlarıydı. Şimdi size soruyorum, bu iki maçtaki tek ortak nokta neydi?

Tebrikler, doğru bildiniz. Bu iki maçtaki tek ortak nokta kararlı prens Cüneyt Çakır idi. İtalya - İngiltere maçında dördüncü hakemlik yapan Cüneyt Çakır oyuncu değişiklikleri ve uzatma dakikalarını öyle estetik gösterdi ki futbolcular görmeye doyamadılar, bir daha istediler. Keza Portekiz - İspanya maçında da oyuncular yönetimden öyle memnun kaldılar ki maçı sonsuza kadar uzatmak istediler.

Lütfen arkanıza yaslanıp derin bir soluk alın ve düşünün. Senede 50 tane gol atan Ronaldo neden İspanya maçında suskundu? Balotelli neden gol atmadı? Rooney isimli kardeşimiz neden gol pozisyonuna bile girmedi? Çünkü hallerinden memnundular. Onlar için kazanmak değil, Cüneyt önemliydi.

O yüzden, finalin galibi kim olur bilemem ama Euro2012'nin gerçek şampiyonu Türkiye'dir. Tarkan, Mustafa Sandal ve benzeri ünlülerimiz derhal şarkılarını Cüneyt Çakır'a uyarlamalıdırlar.

2 yorum: