28 Mayıs 2012 Pazartesi

Teyze'ye Açık Mektup

2. sınıfta aynı otobüse bindiğim ve 16 yerine 19 numaralı otobüse bindiği için çamlıca yerine osmangazi üniversitesi mühendislik fakültesine gelen teyze. sen bu okulda benim başıma gelen en ilginç şeydin. kim bilir ne fantastik bi insandın, ama ayak üstü konuşabildik işte. bilmiyorum, belki de hala bir otobüsün içinde çamlıca'ya ulaşmaya çalışıyorsundur. belki de benim kağıt param döne dolaşa senin sutyenine girmiştir. olamaz mı? olabilir.

işte mehmet günsür ile olan farkımız da bu zaten canım teyzecim. onun hayatında aşk tesadüfleri seviyor. benim hayatımda ise sadece teyze tesadüfleri seviyor. hem o meslek olarak oyunculuğu seçti, ya ben?

ayrıca doktor veya öğretmen olacak olsaydım hemen beni bir torununa yamamaya çalışırdın, ama mühendis olunca hiç ilgi göstermedin di mi teyze? sen sanayiden, endüstriden ne anlarsın teyze? varsa yoksa "şuram ağrıye." veya "öğretmenlik iyi meslek, yazın tatili var.".

neyse teyze. uzun lafın kısası, seni hayatım boyunca unutmayacağım. sen beni çoktan unuttun ama, ben senin gibi zalım değilim teyze.


1 yorum: